رقابت دو فیلم کانون با آثار خارجی  جشنواره ‌ کودک اصفهان

فیلم سینمایی«ضربه فنی» و پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با آثار غیرایرانی در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان رقابت می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، از چهار فیلم راه‌یافته کانون به این جشنواره دو فیلم ضربه فنی به کارگردانی غلامرضا رمضانی و «گرگم و گله می‌برم» به کارگردانی امیرهوشنگ معین به بخش بین‌الملل جشنواره نیز راه ‌یافته‌اند.

بر اساس این خبر علاوه بر فیلم ضربه فنی که با تهیه‌کنندگی کانون و مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده است، فیلم‌های «لکنت» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی‌ و تهیه‌کنندگی محمود فتوحی شاه‌آبادی و «آهوی پیشونی سفید ۲» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید جوادهاشمی‌ در بخش فیلم‌های سینمایی بین‌الملل سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با سایر فیلم‌های بین‌الملل این بخش به رقابت می‌پردازند.

در بخش فیلم‌های پویانمایی نیز علاوه بر «گرگم و گله می‌برم» به کارگردانی امیرهوشنگ معین فیلم‌های «بدو رستم بدو» به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین ملایمی و «یکی بود یکی نبود» به کارگردانی و تهیه کنندگی مهین جواهریان نیز فیلم‌هایی است که در بخش فیلم‌های کوتاه پویانمایی بین‌الملل با سایر آثار رقابت خواهند کرد.

مجموع فیلم‌های ایرانی سینمایی، کوتاه داستانی و کوتاه پویانمایی راه‌یافته به بخش بین‌الملل سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به 10 فیلم می‌رسد.

سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد ۸ تا ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =