کارگاه آموزشی نگارش طرح اولیه اقدام پژوهی در کانون پرورش فکری گلستان

کارگاه آموزشی نگارش طرح اولیه اقدام پژوهی از سوی واحد کارشناسی آموزش و پژوهش و در راستای تقویت فعالیت‌های پژوهشی مربیان کتاب‌خانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، آمنه سادات حسینی معاون فرهنگی‌اجرایی کانون گلستان در این نشست با بیان اهمیت پژوهش در کانون، اقدام پژوهی را یک فرصت مطالعاتی ارزشمند دانسته و اظهار داشت: تقویت نگاه پژوهشی مربیان کانون به ویژه مربیان کتاب‌خانه‌های سیار که حوزه فعالیت آنان در مناطق محروم است می‌تواند باعث کیفی‌سازی برنامه‌ها و خدمات‌رسانی مطلوب شود.

حسینی بیان داشت: مهارت‌افزایی پژوهشی در کارکنان می‌تواند تاثیر خوبی در فعالیت‌های مراکز داشته و بسیاری از آسیب‌های احتمالی را به فرصت‌ تبدیل کند.

در ادامه محمدحسین منتظری کارشناس فرهنگی کانون و مدرس این کارگاه آموزشی ضمن تشریح ساختار اقدام پژوهشی، در خصوص روش‌ها و چگونگی نگارش طرح اولیه با مربیان کتاب‌خانه‌های سیار به گفت‌وگو پرداخت.

وی در این نشست به  چگونگی برخورد با مسئله، شرح و توضیح مساله و توصیف وضع موجود، گردآوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات اشاره داشته و راه‌کارهایی در خصوص انتخاب مطلوب‌ و ساده‌ترین راه‌حل‌ها ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =