جشن‌های قصه‌گویی در مراکز فرهنگی هنری کانون آذربایجان شرقی آغاز شد

با برپایی جشن قصه‌گویی در کانون مراغه جشن‌های قصه‌گویی جهت رقابت شرکت کنندگان در مرحله استانی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان شرقی ۲۴ مرکز فرهنگی هنری کانون استان آذربایجان شرقی با برپایی جشن‌های قصه‌گویی نفرات برتر خود را جهت شرکت در مرحله استانی معرفی می‌کنند.

قصه‌گویانی که در بخش تخصصی قصه‌گویی می‌کنند باید مراحل مختلفی را جهت انتخاب طی کنند که این مراحل از مراکز فرهنگی هنری در تبریز و شهرستان‌ها آغاز می‌شود. و قرار است این جشن‌ها تا ۱۹ شهریور ماه ادامه داشه باشد.

قصه‌گویان منتخب این جشن‌ها ۱۹ مهرماه سال جاری همزمان با هفته ملی کودک در تبریز وارد رقابت استانی می‌شوند تا نفرات برتر به مرحله منطقه‌ای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یابند.

قصه‌گویان منتخب استان در مرحله‌ منطقه‌ای به رقابت خواهند پرداخت و ۵ قصه‌گوی برتر از منطقه به مرحله ‌نهایی مسابقات که در شب یلدا برگزار خواهد شد معرفی می‌شوند. ۳۱ استان کشور به ۵ منطقه یا حوزه تقسیم شده است. قصه‌گویان استان آذربایجان شرقی در منطقه‌ یک کشوری با قصه‌گویانی از استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و گیلان جهت راه‌یابی به مرحله ملی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رقابت خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =