مراکز کانون آذربایجان شرقی میزبان جشن‌های قصه‌گویی

سرپرست کانون آذربایجان شرقی از برگزاری جشن‌های قصه‌گویی در مراکز کانون آذربایجان شرقی در استقبال از بیست و یکمین جشنواره‌ی قصه‌گویی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان شرقی هادی یوسف‌زاده با اعلام این مطلب تصریح کرد: جشن‌های قصه‌گویی با هدف ایجاد زمینه و فرصت لازم برای حضور گسترده تمامی علاقه‌مندان به قصه‌گویی و امکان حضور در بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در حال برگزاری است.

وی افزود: تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی با دعوت از نوجوانان، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ ها و دیگر علاقه‌مندان به قصه‌گویی اقدام به اجرای این برنامه فرهنگی کرده‌اند.

یوسف‌زاده در عین حال تصریح کرد: فیلم‌های قصه‌گویی این جشن‌ها در سایت جشنواره به آدرس kanoonfest.ir  بارگذاری و در مرحله استانی مورد داوری قرار خواهند گرفت.

وی در عین حال افزود تمامی علاقه‌مندان به قصه‌گویی تا ۲۵ شهریور ماه فرصت دارند ضمن فیلمبرداری از قصه‌های خود به سایت جشنواره مراجعه و فیلم قصه‌گویی خود را بارگذاری نمایند.

گفتنی است جشن‌های قصه‌گویی علاوه بر مراکز ۷ گانه کانون تبریز در دیگر شهرهای استان از جمله میانه، هشترود، چاراویماق، سراب، کلیبر، مراغه، عجب‌شیر، آذرشهر، بناب، ملکان، مرند، هادیشهر، شبستر، ورزقان، بستان آباد، مهربان و اهر با حضور گسترده علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

گزارش تصویری برخی از این جشن‌ها را اینجا مشاهده فرمایید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =