پایانی خوب برای پویش فصل گرم کتاب در قزوین

به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین  پویش «فصل گرم کتاب»در بوستان‌های شهرستان قزوین با استقبال خوب مردم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم‌زمان با سراسر کشور، پویش «فصل گرم کتاب» در استان قزوین با همکاری استانداری، فرمانداری، نیروی انتظامی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار و با استقبال قابل توجه مردم روبرو شد.

آخرین برنامه این پویش، در تاریخ 14 شهریور 1397 در بوستان پامچال قزوین برگزار شد و طی آن با حضور مربیان کتاب‌خانه‌های سیار کانون یک ایستگاه فرهنگی و هنری در بوستان پامچال برپا و فعالیت‌هایی در راستای تشویق کودکان و نوجوانان به کتاب‌خوانی انجام شد.

کارگاه کاردستی، مسابقه، اهدای کتاب، کتاب‌خوانی، معرفی کتاب و اجرای نمایش (جک و لوبیای سحرآمیز) از برنامه‌های اجرا شده در این روز بود.

در این برنامه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری «مریم بیدخام»، رییس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری «محمد درافشانی»و مهدیه سادات قافله باشی از اعضای شورای شهر قزوین در کنار «مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان حضور داشتند.

گفتنی است، این پویش با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌ها در تابستان برپا شده است و بر دو محور موضوعی «ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی» و «تقویت مهارت‌های زندگی (تمرین زندگی)» تاکید داشت.

بر همین اساس مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این ایستگاه‌ها ضمن اجرای برنامه‌های متنوع، خلاقانه و جذاب برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها، به معرفی کانون، عرضه‌ی خدمات فرهنگی، چگونگی برقراری ارتباط موثر با کودکان و نوجوانان و جذب عضو نیز پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =