تجهیز و به‌سازی مراکز کانون استان سرعت می‌گیرد

سفر یک روزه معاون توسعه و مدیریت منابع کانون به گیلان دست‌آوردهای روشنی را به همراه داشت و درسایه‌ی دیدار و رایزنی با مسوولان استانی، راه‌کارهای مناسبی برای تکمیل، تجهیز و به‌سازی مراکز این مجموعه فرهنگی ارایه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان،‌ امیرحسین آزادی وفا طی این سفر که به‌ منظور نیازسنجی و بررسی راه‌کارهای مناسب برای افزایش، تجهیز و به‌سازی مراکز فرهنگی هنری کانون گیلان و هم‌چنین ایجاد فرصت‌های تازه برای همکاران صورت‌گرفت، ضمن بازدید از طرح‌های مختلف، با مسوولان و تصمیم‌گیرندگان استانی دیدارهایی سازنده داشت.

آماده‌سازی کانون چابکسر در دستورکار

دیدار با نماینده مردم چابکسر در مجلس شورای اسلامی و مسوولان این شهر، نقطه‌ی آغاز برنامه‌های سفر معاون توسعه و مدیریت منابع کانون به گیلان بود.

آزادی وفا طی این دیدار که در محل احداث کانون چابکسر صورت گرفت، از روند آماده‌سازی این پروژه که در سال ۱۳۹۰ آغاز شده، بیش از پیش مطلع‌شد و در سایه هم‌اندیشی با مسوولان استانی، به ارایه راه‌کارهای مناسب برای از سرگیری احداث این مرکز -که چند سالی است متوقف مانده-‌ پرداخت.

حضورمعاون توسعه و مدیریت کانون درمحل احداث کانون چابکسر

او هم چنین از اولویت‌ها و اهداف کانون برای افزایش گستره‌ی فعالیت‌های فرهنگی و افزایش مخاطبان سخن‌گفت و ضمن استقبال از همراهی افزون‌تر مسوولان استانی، ازبرنامه ریزی تصمیم‌گیرندگان کانون در این زمینه خبرداد.

ساختمان در حال احداث کانون چابکسر

درهمین حال نماینده مردم چابکسر در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از نگاه ویژه کانون به کودکان و نوجوانان ایران اسلامی، برنامه‌های مسوولان استان و چگونگی تامین بودجه لازم را برای تکمیل این مرکز فرهنگی هنری تشریح‌کرد.

عضو هیئت رئیسه‌ی مجلس شورای اسلامی درعین حال حضور معاون توسعه و مدیریت منابع کانون در استان گیلان را مهم و سازنده توصیف‌کرد و راه اندازی این مرکز فرهنگی هنری را فرصتی ارزش‌مند برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های چابکسری دانست.

اتمام به‌سازی کانون آستانه اشرفیه، مهرماه ۱۳۹۷

حضور معاون توسعه و مدیریت منابع کانون در آستانه اشرفیه نیز از اولویت های این سفر  بود و امیر حسین آزادی وفا طی دیدار با رحیم حیدری، فرماندار و دیگرمسوولان این شهرستان، از روند به‌سازی این مرکز فرهنگی هنری آگاهی‌یافت.

بازدید معاون توسعه و مدیریت کانون از مرکز فرهنگی هنری آستانه اشرفیه

او هم چنین ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز پیرامون راه‌های افزایش همکاری‌های  مشترک با فرمانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی با مسوولان به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

برپایه این گزارش، مدیر کل کانون استان گیلان نیز در این میان گزارشی از فعالیت‌های صورت‌گرفته در زمینه‌ی به‌سازی و تجهیز مرکز فرهنگی هنری آستانه اشرفیه ارایه‌کرد.

اسفندیار ضیائی با بیان این که درطول اجرای این طرح عمرانی،  خدمت‌رسانی به مخاطبان در محل دیگری صورت می گیرد، ابرازامیدواری کرد تا در سایه‌ی حمایت مسوولان کانون پرورش فکری و همراهی مسوولان استانی، زمینه حضور کودکان و نوجوانان در این مرکز با سابقه تا مهرماه سال جاری  فراهم‌شود.

توسعه همه‌جانبه مراکز فرهنگی هنری، اولویت کانون 

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون هم‌چنین نگاهی ویژه به توسعه‌ی امکانات سخت‌افزاری و نرم افزاری مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری داشت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کانون رودسر و لنگرود، از خواسته‌های همکاران در مسیر ارایه‌ی خدمات فرهنگی به مخاطبان آگاه‌شد.

بازید امیرحسین آزادی وفا از کانون شهرستان رودسر

معاون توسعه و مدیریت منابع در کانون رودسر

وی در این بازدیدها به اولویت‌های مسوولان کانون درجهت توسعه‌ی همه‌جانبه اشاره‌کرد و ضمن برشمردن گام‌های مثبت  کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان دراین زمینه گفت: افزایش فضاهای آموزشی، تجهیز و به‌سازی مراکز و هم‌چنین کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها در دستور کارقراردارد.

این مسوول درهمین حال از تولید فیلم، انیمیشن و هم‌چنین گسترش همکاری با دستگاه‌های فعال درحوزه فرهنگ سخن‌گفت و آینده‌ی این مجموعه‌ی فرهنگی را امیدبخش دانست.

حضور در جشن قصه‌گویی مرکز فرهنگی هنری لنگرود، اهدای لوح سپاس و هدیه به اعضا و مربیان این مرکز ازدیگر برنامه‌ها بود که با قول مساعد معاون توسعه و مدیریت منابع کانون به همکاران در زمینه تجهیز واحد نجوم این مرکز فرهنگی هنری همراه‌شد.  

حضور معاون توسعه در جشن قصه گویی کانون لنگرود
بازدید امیرحسین آزادی وفا از بخش های مختلف کانون لنگرود

اهدای لوح سپاس به اعضای برگزیده کانون لنگرود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =