سومین گردهمایی اعضای مکاتبه‌ای کانون پروش فکری هرمزگان

سومین گردهمایی اعضای مکاتبه‌ای کانون پروشی فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان با حضورنمایندگانی از اعضای مکاتبه‌ای در مجتمع فرهنگی هنری کانون بندرعباس برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، درسومین گردهمایی اعضای مکاتبه‌ای ۳۰ نفر از اعضای فعال مکاتبه‌ای به نمایندگی از دیگر اعضای مکاتبه‌ای شرکت کردند.

دراین نشست فاطمه غلامزداده نخلی کارشناس آفرینش‌های ادبی از استقبال خوب خانواده‌ها از بخش مکاتبه‌ای در مناطقی که دسترسی به کانون فراهم نیست خبر داد وگفت: با توجه به‌این‌که همه‌ی کودکان ونوجوانان امکان دسترسی به  کانون را ندارند، بخش مکاتبه‌ای واحد آفرینش‌های ادبی هرمزگان با حضور در روستاها و مناطق کم‌برخورد توانست به شناسایی استعدادهای کودکان ونوجوانان بپردازد.

کارشناس آفرینشهای ادبی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان بیان کرد : امروز شاهد سومین گردهمایی اعضای مکاتبه‌ای هستیم این بخش، غیر حضوری است و بچه هایی که نمی توانند حضور فیزیکی در کانون داشته باشند از این طریق نامه  با کانون همراه خواهند بود.

وی ادامه داد : آموزشهای ادبی درجهت شکوفایی استعدادهای ادبی و هنری کودکان  و نوجوانان صورت می گیرد و علاقمندان به حوزه ادبی و نوشتاری توسط مربیان این بخش هدایت می شوند.

درادامه این برنامه اعضا مکاتبه‌ای با راهنمایی نعیم اسدی کارشناس مسوول فرهنگی هنری وادبی کانون از مرکز تخصصی علوم بازدید کردند و اسدی با بیان توضیحات علمی آن‌ها را با اهداف این مرکز آشنا کرد.

برگزاری کارگاه ادبی با حضور مجید ذاکری شاعر و ترانه ساز استان، آیین تقدیراز اعضای ارشد بخش مکاتبه‌ای از دیگر برنامه‌های انجام شده در این گردهمایی بود.

گفتنی است در حال حاضر سه انجمن ادبی شعر، داستان و طنز، درواحد آفرینش‌های کانون بندرعباس  فعال است واعضای رشد یافته در کارگاه‌های ادبی پس از اتمام دوره‌ی عضویت در کانون در این انجمن‌ها شرکت می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =