کد خبر: 281620
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
پوستر چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی منتشر شد

پوستر چهارمین جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی کانون با طرحی از نشان اصلی این رویداد که تکه‌ای از یک جورچین (پازل) است طراحی و منتشر شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدرضا احمدی‌راد طراح این پوستر در این باره گفت: در این پوستر از لگوی اصلی سه دوره گذشته جشنواره به شکل حجمی و به عنوان دروازه‌ی ورودی این رویداد استفاده کردیم.

وی افزود: رنگ قرمز لگوی جشنواره ملی اسباب‌بازی در پوستر این رویداد نشان از هیجان، شادی و سرزندگی در فضایی با آسمان آبی و چمن سبز دارد که محیطی مطلوب و حال خوب را به افراد القا می‌کند.

احمدی‌راد وجود پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی به عنوان نماد ملی ایران به همراه تصویر برج‌های میلاد و آزادی تهران در این طراحی را نشانه‌هایی برای آگاهی‌بخشی از محل برگزاری این رویداد (شهر تهران) عنوان کرد.

این گرافیست و طراح  هم‌چنین یادآور شد تصویرهایی از خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان در حال حرکت و عبور از دروازه‌ برای ورود به محل برگزاری جشنواره اسباب‌بازی طراحی کردیم تا مخاطبان این رویداد ملی و فرهنگی را به جامعه معرفی کنیم.

چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی با شعار «تمرین زندگی» طی روزهای 26 تا 30 آبان 1397 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران برپا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =