کودکان نقاش در غرفه‌ی پست برنده‌ی تمبر شخصی می‌شوند

نفرات برگزیده‌ی مسابقه‌ی نقاشی غرفه‌ی سازمان پست برنده‌ی تمبر شخصی می‌شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، زهره نوپرور مسوول غرفه‌ی سازمان پست، ضمن اعلام این خبر گفت: در هفته ملی کودک، خردسالان و کودکانی که به این غرفه مراجعه کردند با مفهوم پست، وظایف این سازمان و برخی مفاهیم همچون مرسوله آشنا شدند. ضمن آن‌که تلاش کردیم تصویر ذهنی آن‌ها از مفهوم پست را ثبت و نگه‌داری کنیم.

او ادامه داد: «در روزهای پایانی هفته ملی کودک، خردسالان و کودکانی که علاقه‌مند به نقاشی‌اند این امکان را دارند که ضمن حضور در این غرفه در یک مسابقه‌ی نقاشی شرکت کنند. قرار است با پایان جشنواره 10 برنده‌ی این مسابقه معرفی شده و به رسم یادبود تمبری از تصویر آن‌ها منتشر شود.»

مسوول غرفه‌ی سازمان پست در ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک ادامه داد: «این مسابقه محدودیت موضوعی ندارد اما اغلب مراجعان تصویر ذهنی یا واقعی خود از پست را تصویر می‌کنند.»

وی درباره‌ی سایر فعالیت‌های این غرفه عنوان کرد: «به‌یقین بسیاری از خانواده‌ها با برخی از خدمات جدید پست آشنا نیستند. گرچه مهمانان اصلی غرفه کودکان‌اند، اما با کمال میل پاسخ‌گوی سوال‌های آنان نیز هستیم.»

گفتنی است ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک در خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا بعدازظهر 20 مهر 1397 پذیرای علاقه‌مندان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =