کودکان کار مهمان ویژه‌ی هفته‌ی ملی کودک شدند

هم‌زمان با برگزاری ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک، ۹۰ نفر از کودکان کار از برنامه‌های آموزشی و تفریحی این هفته بهره بردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کودکان و نوجوانان یکی از کوره‌پز خانه‌های شهر تهران مهمان برنامه‌های مختلف هفته ملی کودک شدند.

براساس این گزارش، این مخاطبان ضمن تماشای نمایش‌های محیطی این هفته، از دیگر برنامه‌های فرهنگی، هنری و علمی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون نیز بهره بردند.

کارگاه‌های سفال، نقاشی، نجوم، معماری، سینما و... برخی از غرفه‌هایی بودند که این کودکان مهمان آن‌ها شدند و توانستند مهارت‌های هنری و علمی خود را در آن‌ها گسترش دهند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تلاش دارد تا کودکان و نوجوانان سراسر ایران از برنامه‌های این نهاد بهره ببرند. برهمین اساس شرایطی را فراهم می‌آورد تا کودکان و نوجوانان غیر عضو نیز از امکانات فرهنگی هنری استفاده کنند. در این میان کودکان با نیازهای ویژه و کودکان کار نیز در اولویت قرار دارند. علاوه بر حضور مربیان کانون در مراکز مرتبط، این امکان فراهم آمده است تا در برنامه‌های گوناگون نیز این کودکان حضور یابند.

گفتنی است در هفته ملی کودک سال ۱۳۹۷ دیدار با کودکان بستری در بیمارستان و اهدای کتاب به آن‌ها از دیگر برنامه‌های اجرا شده بوده است.

ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک روز ۲۹ مهر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری به کار خود پایان می‌دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =