ایستگاهی که همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد

ایستگاه فرهنگی و هنری «آینده را باید ساخت» با رویکردی عاشورایی هم‌چنان به کودکان و نوجوانان زاهدانی خدمت‌رسانی می‌کند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، ایستگاه کانون استان در مرکز شماره‌ی یک زاهدان در حال ارایه‌ی فعالیت‌ها به علاقه‌مندان است.

هدف از برگزاری این ایستگاه، که مناسب با روزهای عزاداری امام حسین(ع) و یاران بزگوار ایشان «آینده‌سازان حسینی» هم خوانده می‌شود، معرفی فرهنگ عاشورا به نسل آینده‌ساز کشور است تا با بهره‌گیری از آن به سوی آینده‌ای روشن‌تر حرکت کنند.

معرفی شخصیت علیرضا آبیز، عضو کودک مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک زاهدان که در حادثه‌ی تروریستی مسجد علی ابن ابی‌طالب (ع) زاهدان به شهادت رسید، یکی دیگر از بخش‌هایی است که برای بازدیدکنندگان اجرا می‌شود.

نذر کتاب برای گسترش فرهنگ مطالعه از برنامه‌هایی است که در این ایستگاه برای کودکان علاقه‌مند در حال اجراست تا علاوه بر دوستی با کتاب، فرهنگ نذر و گستره‌ی آن را بیشتر بشناسند.

معرفی کانون و فعالیت‌های آن به بازدیدکنندگان و جذب عضو از دیگر هدف‌های برپایی ایستگاه آینده سازان حسینی است که مربیان به صورت چهره به چهره و یا به وسیله‌ی بروشور، اطلاعات را به بازدیدکنندگان ارایه می‌دهند.

برپایی کارگاه‌های ادبی و هنری چون نقاشی، دل‌نوشته، سفال و... دیگر بخش‌هایی هستند که همکاران برای بازدید کنندگان تدارک دیده‌اند.

قابل ذکر است این ایستگاه فرهنگی، که فعالیت خود را هم‌زمان با آغاز روز جهانی کودک و با حضور استاندار سیستان و بلوچستان آغاز کرده، تا اربعین حسینی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =