کد خبر: 282984
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
بازدید 484
نشست شعرخوانی در کانون آرادان

محفل ادبی شعر عاشورایی با حضور شاعران انجمن شعر و ادب و جمعی از اعضا و مربیان در مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری آرادان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، بیتا نشان‌شاهجویی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری آرادان از برگزاری محفل ادبی شعر عاشورایی با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در آستانه اربعین حسینی خبر داد و گفت: در این نشست، شاعران انجمن شعر و ادب اداره فرهنگ و ارشاد آرادان و جمعی از اعضای کانون پرورش فکری با موضوع عاشورا و معرفی شخصیت‌های عاشورایی به خوانش اثر پرداختند.

شاهجویی، هدف از برپایی این نشست را پرورش حس دینی، آشنایی با آرمان‌ها و نهضت عاشورا، الگوگیری از زندگی امامان معصوم(ع) و تقویت هویت ایرانی- اسلامی عنوان و ضمن ابراز خرسندی از حضور والدین در جمع اعضای علاقمند و قدردانی از آنها برای ایجاد این فرصت، خاطرنشان کرد: نگاه شاعران امروز به واقعه عاشورا و شعر آیینی باعث می‌شود تا مخاطب کودک و نوجوان، شخصیت‌های عاشورایی را در جامعه کنونی خود لمس کند.

وی در پایان با بیان این‌که امام حسین(ع) بزرگ‌ترین اسطوره‌ی دینی است، بر تداوم این نشست به‌منظور حرکت در مسیر دوستی با اهل بیت(ع) تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =