«۱۲۰۰ جلد کتاب» هدیه‌ی کانون پرورش فکری به کودکان و نوجوانان روستای دولت‌آباد(سیستان و بلوچستان)

کتاب‌خانه‌ی روستای دولت‌آباد با ۱۲۰۰ جلد کتاب اهدایی کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان راه‌اندازی و تجهیز شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، کتاب‌خانه‌ی روستای دولت‌آباد راه‌اندازی و تجهیز شد.

در آیین افتتاح این کتاب‌خانه مدیرکل کانون استان با حضور در جمع کودکان و نوجوانان مشتاق دولت‌آبادی، که بی‌صبرانه در انتظار تحقق رویایشان بودند، گفت: پیشرفت و افزایش آگاهی‌های شما برای همه‌ی مسئولان اهمیت دارد و دوستان شما در کانون پرورش فکری برای رسیدن به این هدف همواره تلاش می‌کنند.

معصومه هادی سپس با اشاره به بیتی از شاهنامه‌ی فردوسی گفت: دانایی و توانایی شما در گرو خوب درس‌خواندن و خوب مطالعه کردن است تا بتوانید خوب بیندیشید و ایرانی آبادتر بسازید.

وی در ادامه با معرفی کانون و فعالیت‌های آن به کودکان و نوجوانان دولت‌آبادی گفت: کانون ۱۲۰۰ جلد کتاب خوب به شما هدیه می‌دهد تا فکر شما پرورش یابد؛ با آگاهی بیشتر تصمیم بگیرید و سختی‌ها را از میان بردارید.

قابل ذکر است پیش از سخنان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان  بلوچستان، رییس شورای اسلامی روستای دولت‌آباد، ضمن خیرمقدم به مدیرکل کانون و همکاران از همت کانون پرورش فکری در جهت ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و تلاش برای رفع محرومیت‌های فرهنگی منطقه قدردانی کرد و خواهان استمرار فعالیت‌های کانون در روستاهای سیستان شد.

قابل ذکر است کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان در ابتدای این ویژه برنامه برای حاضران قصه‌گویی کرد.

در پایان این سفر خاطره‌انگیز که با حضور مدیرکل و کارشناسان کانون استان، کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی، معلمان و مسئولان مدرسه‌ی دولت‌آباد همراه بود، کودکان و نوجوانان با حضور در کنار خودرو کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی به رسم یادبود کتاب هدیه گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =