50 مقاله قصه‌گویی به مرحله داوری پایانی رسید

دبیر کمیته علمی جشنواره قصه‌گویی از پایان یافتن فرآیند انتخاب اولیه بخش مقاله‌های بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حسن‌زاده با اعلام این خبر افزود: از میان 269 مقاله رسیده به دبیرخانه جشنواره، 50 اثر به عنوان اثر برتر به مرحله پایانی داوری راه یافتند.

حسن‌زاده در ادامه گفت: هیات انتخاب اولیه بخش مقاله‌های بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، با بررسی چکیده 269 مقاله، 50 چکیده را حائز صلاحیت برای حضور در بخش پایانی داوری دانست.

وی افزود: صاحبان این مقاله‌ها باید، اصل مقاله خود را حداکثر تا روز 26 آبان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تا داوری برای آن‌ها انجام پذیرد.

این چکیده مقاله‌ها با محورهای موضوعی «دنیای مدرن، عصر ارتباطات و حیات قصه‌ها»، «قصه‌گویی، تجربه اجتماعی و روابط انسانی»، «قصه‌گویی، رسانه، مهارت‌های زندگی» و «قصه‌گویی، تنوع و تبادل فرهنگی» بررسی شدند.

بر اساس نظر هیات انتخاب، چکیده مقاله‌ها، به عنوان مقاله‌های برتر به منظور راه‌یابی به بخش پایانی انتخاب شدند که در پایگاه خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir قابل مشاهده است.

اسامی برگزیدگان چکیده مقاله‌های بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =