جشن «کتابنوش» در مراکز فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان برگزار شد

مراکز فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان با برگزاری ویژه برنامه‌های گوناگون در هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی «زندگی در سایه‌ی کتاب» را تمرین کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، جشن «کتابنوش» در مراکز فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان برگزار شد.

هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی همواره بهانه‌ای بوده تا مربیان مراکز فرهنگی هنری دستاوردهای یک‌سال فعالیت خود را به نمایش بگذارند و کودکان و نوجوانان را، بیش از پیش، با اهمیت کتاب آشنا کنند.

یکی از شیوه‌های مربیان برای گرامی‌داشت این موفقیت فرهنگی، برگزاری جشن‌های کتاب‌خوانی است، که امسال نیز با حضور اعضا و مسئولان این مهم انجام شد.

قصه‌گویی، نمایش فیلم، نقاشی، کارگاه‌های معرفی کتاب، کتابسازی و بحث آزاد از جمله برنامه‌های مراکز برای اعضای کتاب‌خوان بود و در ادامه نمایش فیلم، برگزاری مسابقه‌های گوناگون و تصویرسازی کتاب فعالیت‌هایی بود که روزی به یادماندنی را برای اعضا رقم زد.

مراکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک و دو ایرانشهر، یک و دو خاش، یک و دو زابل، بَزمان، دَلگان، نیمروز، بنجار، بمپور، سرباز، کنارک، چابهار و هیرمند مراکز بودند که آغاز هفته‌ی کتاب را جشن گرفتند.

قابل ذکر است ویژه برنامه‌های مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در طول هفته‌ی کتاب ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =