«دانش‌آموزان» مخاطبان ویژه‌ی مراکز فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان در هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی

مراکز فرهنگی هنری استان با اجرای ویژه برنامه‌های گوناگون برای دانش‌آموزان هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی را در مدرسه‌‎های سیستان و بلوچستان جشن گرفتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مراکز فرهنگی هنری استان با اجرای ویژه برنامه‌های گوناگون برای دانش‌آموزان هفته‌ی کتاب را جشن گرفتند.

در همین راستا مربیان مراکز با حضور در مدارس و یا دعوت از دانش‌آموزان برای حضور در مراکز فرهنگی هنری کانون، روزهای پر مخاطبی را سپری می‌کنند.

مربیان در این ویژه برنامه‌ها با معرفی وقایع و ایام، دانش‌آموزان را با این مناسبت فرهنگی، هنری و ادبی آشنا می‌کنند و با قصه‌گویی و معرفی کتاب‌های کانون، شوق «بیشتر خواندن» را در آنان ایجاد می‌کنند.

اجرای مسابقه‌های ادبی و ورزشی، نقاشی، برگزاری کارگاه‌های هنری و فرهنگی از جمله کاردستی و نقاشی بخش دیگری از فعالیت‌های مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان برای دانش‌آموزان است که با استقبال مخاطبان، مدیران و معلمان روبه‌رو شده‌است.

مراکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک ایرانشهر، بمپور، چابهار، دلگان و شماره‌ی یک و دو خاش از جمله مراکزی هستند که این ویژه برنامه‌ها را اجرا کردند.

قابل ذکر است دیگر مراکز نیز در حال اجرای این برنامه براتی دانش‌آموزان هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =