ادامه‌ی جشن‌های هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی در مراکز فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان

مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با برگزاری جشن‌های کتاب‌محور هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی را گرامی داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، جشن‌های هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی در مراکز فرهنگی هنری استان برگزار شد.

در روزهای فرهنگی هفته‌ی کتاب، مربیان کانون در مراکز فرهنگی هنری با برگزاری جشن‌هایی برای کودکان و نوجوانان، این هفته را به عنوان یک خاطره‌ی خوب در ذهن آنان ماندگار می‌کنند.

استان سیستان و بلوچستان با وجود ۷۰۰ هزار دانش‌آموز، به عنوان جوان‌ترین استان کشور شناخته شده، که این موضوع ظرفیت قابل توجهی را برای انجام کارهای فرهنگی در اختیار فعالان این حوزه قرار داده و در این میان کانون پرورش فکری، به عنوان پرچم‌دار این بخش، با استفاده از تمام توانایی و ظرفیت خود مشغول ارایه‌ی خدمات فرهنگی است.

هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی فرصت مناسبی بود که مربیان با حضور در کنار دانش‌آموزان و انجام ویژه برنامه‌های کتاب‌محور در قالب فعالیت‎های فرهنگی، هنری و ادبی و با بهره‌گیری از ظرفیت بازی و سرگرمی، مسابقه و برگزاری کارگاه‌های نقاشی، سفال، کاردستی و... لحظه‌هایی شاد برای مخاطبان خود فراهم آورند.

در ادامه‌ی برگزاری این جشن‌ها مراکز فرهنگی هنری نیکشهر، چابهار، شماره‌ی پنج زاهدان، زهک، کنارک، هامون، هیرمند و سراوان نیز این ویژه برنامه را اجرا کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =