کد خبر: 283948
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
بازدید 632
گرامی‌داشت هفته‌ی بسیج در کانون سمنان

مربیان کانون پرورش فکری با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هفته‌ی بسیج را گرامی داشتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان با اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور و دینی یاد و خاطره شهدای بسیجی را در هفته‌ی بسیج گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش، فضاسازی در ورودی اداره‌کل کانون پرورش فکری و هم‌چنین مراکز فرهنگی‌هنری استان سمنان، برپایی گفتمان دینی، خاطره‌گویی از زندگی شهیدان و رزمندگان بسیجی، اجرای فعالیت‌های فرهنگی و دینی مانند قصه‌گویی، شعرخوانی، معرفی کتاب، مسابقه نقاشی با موضوع نماز و بسیجی در طرح «کانون، مهارت، زندگی» از برنامه‌های هفته‌ی بسیج عنوان شد.

ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی از برگزاری ویژه‌برنامه‌ای به یاد و نام شهید محسن حججی خبر داد و گفت: اعضا در این برنامه، ضمن آشنایی با شخصیت و زندگی شهید حججی به مطالعه‌ی فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی به‌ویژه فعالیت‌های جهادی و هدف این شهید از گرایش به فعالیت‌های دینی و مذهبی پرداختند.

محسن نظارت مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون شاهرود نیز اظهار داشت: همزمان با هفته‌ی بسیج، نمایشگاه امنیت اجتماعی با همکاری کلانتری ۱۲ بسیج این شهرستان با هدف شناخت اعضای نوجوان و والدین با آسیب‌های اجتماعی در کانون پرورش فکری گشایش یافت و مورد استقبال و بازدید آنها قرار گرفت.

گفتنی است؛ تمامی برنامه‌ها با توجه به چهل‌سالگی انقلاب با رویکرد تقویت مهارت زندگی، به‌منظور معرفی شخصیت و نقش حماسه‌ساز بسیجیان در پیروزی انقلاب اسلامی اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =