کد خبر: 284799
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱
توسعه‌ کانون زبان متناسب با ظرفیت‌ استان‌ها صورت می‌گیرد

رییس کانون زبان ایران در سفر خود به استان اردبیل از مراکز فرهنگی‌هنری و کانون زبان در شهرستان‌ها بازدید و بر توسعه کیفی و کمی آموزش زبان‌های خارجی متناسب با ظرفیت‌های هر استان تأکید کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مصطفی مومنی در این بازدیدها ضمن تاکید بر این موضوع گفت: استان اردبیل ظرفیت‌های لازم برای توسعه مراکز کانون زبان را دارد.

وی هم‌چنین در بازدید از مراکز آموزشی اردبیل و مشگین شهر، خواستار تلاش بیشتر در برای جذب زبان‌آموز در این مراکز شد و در دیدار با خانواده‌ها در مورد خدمات کانون زبان و مسایل و مشکلات موجود، بحث و تبادل‌نظر کرد.

مومنی در عین حال با حضور در کلاس‌های آموزش زبان مراکز اردبیل و مشگین‌شهر به بررسی آموزش یادگیری زبان‌آموزان پرداخت و با آن‌ها در زمینه‌ی رفع کمبودها و نیازهای اساسی گفت‌وگو کرد.

رییس کانون زبان ایران در نشست شورای معاونان کانون استان اردبیل نیز شرکت کرد و در مورد ارتقای محتوای فعالیت‌ها یادآور شد: مخاطبان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیاز به تولیدات فاخر و برنامه‌ریزی متناسب با نیازهای امروز دارند.

وی با اشاره به این‌که در کل کشور بیش از ۲۷۶ مرکز  آموزش کانون زبان در حال فعالیت است خاطرنشان کرد: باید در معرفی کانون به جامعه هدف و فرهنگ‌سازی در این خصوص از طریق رسانه‌ها و ارتباطات جمعی تلاش کنیم.

 در این بازدیدها هم‌چنین زعفر احدزاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل نیز ضمن تشریح وضعیت موجود و ارائه گزارش از فعالیت‌ها، به برنامه‌ها و چشم‌انداز توسعه آینده کانون زبان در این استان اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =