حمایت شهرداری بندرلنگه جهت گسترش و زیبا سازی مرکز فرهنگی هنری بندرلنگه

شریف شریفی‌نژاد شهردار بندرلنگه در جلسه‌ی مشترک با مدیر کل کانون پرورش فکری در خصوص زیباسازی و گسترش مرکز فرهنگی هنری بندرلنگه قول همکاری داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، شریف شریفی‌نژاد شهردار بندرلنگه در جلسه‌ی مشترکی که با مدیر کل کانون پرورش فکری هرمزگان در دفتر شهرداری بندرلنگه داشت، حمایت همه جانبه‌ی خود را از مرکز فرهنگی هنری بندرلنگه اعلام کرد.

وی در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت‌های ارزنده فرهنگی مرکز بندرلنگه به منظور به‌سازی محوطه کانون بندرلنگه و ایجاد فضای سبز و پارک کودک قول همکاری داد.

شریفی‌نژاد در این دیدار با اشاره به جایگاه ارزشمند کانون و لزوم فرهنگ‌سازی برای گروه سنی مخاطب، بهره‌گیری از تجارب ظرفیبت‌ها و برنامه‌ریزی سازمان‌های هم‌سو را حائز اهمیت دانست.

شهردار بندرلنگه افزود: کودکان و نوجوانان سرمایه‌های ارزشمندی هستند که مسوولین باید قدر آن‌ها را بدانند و برای کشف و پرورش استعدادهای آن‌ها تلاش نمایند.

ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون هرمزگان ضمن تقدیر از نگاه مثبت مسوولین شهرستان بندرلنگه به مجموعه کانون پرورش فکری افزود: در پیشرفت یک شهر نقش کودکان و نوجوانان را نمی‌توان نادیده گرفت. بنابراین فراهم کردن امکانات بهتر برای رشد و اعتلای کودکان و نوجوانان و آموزش حقوق شهروندی و مهارت های زندگی به آنها از مهمترین رویکردهای کانون می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری بندرلنگه طی سال‌های گذشته در جشنواره های ملی و بین‌المللی رتبه‌های حایز رتبه های برتر بوده اند و توانمندی خود را به مسوولان شهرستان ثابت کرده‌اند.

سلیمانی تصریح کرد: موفقیت‌ کودکان و نوجوانان بندرلنگه در عرصه‌های بین‌المللی، ملی و استانی وظیفه‌ی سنگین‌تری را بردوش ما قرار داده است تا با توان بیشتری امکانات فرهنگی لازم را برای این قشر از جامعه فراهم کنیم.

جلسه مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با شهردار بندرلنگه در دفتر شهرداری بندرلنگه برگزار شد.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =