تفاهم نامه تاسیس انجمن محیط‌زیست در جشنواره قصه‌گویی امضاء شد

در حاشیه‌ی جشنواره قصه‌گویی اسفراین، تفاهم‌نامه تاسیس انجمن محیط‌زیست با طرف های مرکز کانون شهرستان اسفراین و اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان، در حضور مدیرکل کانون پرورش فکری امضاء شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، تفاهم نامه انجمن محیط زیست با امضای رضا حبیبی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسفراین و زهره عباس آبادی، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسفراین در حضور منیر صادقی ، مدیر کل کانون انجام شد.

به منظور ارتقاء کیفیت آموزش محیط زیست و مطابق این این تفاهم نامه، قابلیت ها، پتانسیل ها، جاذبه های محیط زیست شهرستان و صنعت گردشگری و ... به عنوان یکی از منابع توسعه و سرمایه گذاری پاک سازگار با محیط زیست، در چارچوب آرمان هلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، انجمن محیط زیست با مشارکت اداره حفاظت محیط زیست و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسفراین، معرفی و تاسیس می گردد.

بخشی از اهداف اصلی این اقدام، تحقق اصل پنجم قانون اساسی، جلب مشارکت های همگانی، حفظ سلامت شهروندان، بهره گیری از ظرفیت های علمی و فرهنگی حوزه محیط زیست و ... می باشد.

راهکارهای مناسب و انعکاس یافته حاصل از این هم اندیشی و گفتمان به سازمان های متبوعه در جهت تعالی سیاست ها و فرهنگ سازی محیط زیست، از اهداف اصلی این تفاهم به شمار می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =