همزمان با چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری

از مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان دستگاههای برتر در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان، در چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان به ریاست جعفر مردانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور مدیران کل دستگاه های دولتی استان در سالن شهید مردانی استانداری از مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دلیل فعالیت شایسته در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی تقدیر شد.

در این جلسه از مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دلیل فعالیت شایسته در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به عنوان دستگاه های برتر همکار در این جشنواره با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

در این جلسه جعفر مردانی، ضمن تشکر از تعامل سازنده دستگاه های اجرایی استان با اداره کل کتابخانه ها، اظهار داشت: بحث کتابخوانی سهم بسزایی در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه دارد و انتظار می رود در راستای توسعه همه جانبه استان این تعامل و همکاری بیش از پیش صورت پذیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: سرمایه اصلی انقلاب، مردم هستند و هر کجا توطئه ای از جانب دشمنان این انقلاب برنامه ریزی می شود، مردم با حضور شکوهمند خود این توطئه را نقش بر آب می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم اجرای برنامه های متنوع و کتاب محور به مناسبت دهه فجر تأکید کرد و خواستار برنامه ریزی جهت انجام فعالیت در این مناسبت شد.

در ادامه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن قرائت دستور جلسه و روند پیگری مصوبات جلسه پیشین به مشکلات پیش روی کتابخانه ها از جمله  شهرها و روستاهای فاقد کتابخانه پرداخت و خواستار اهتمام بیش از پیش مسئولان به این مهم شد.

حل مشکل اختصاص بودجه جهت احداث کتابخانه مرکزی، وضعیت پروژه فرهنگسرای گهرو و طبقه مربوط به کتابخانه و راه اندازی کتابخانه در شهرهای پردنجان و گوجان از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =