ساخت انیمیشن« جیک جیک، کی منو می خوره؟» در چهار محال و بختیاری

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک شهرکرد تجربه ی جدیدی از دنیای هنر را با ساخت انیمیشن آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: همزمان با آیین گشایش انجمن پویانمایی کانون ساخت انیمیشن« جیک جیک، کی منو می خوره؟ » بر اساس کتاب جیک جیک، کی منو می خوره؟ نوشته علی اکبر پور رسول و باز نویسی حمزه هاشمی آغاز شد.

بر اساس این خبر این انیمیشن توسط 3 عضو نوجوان دختر با نام های نگار کریم زاده، راضیه رضوی و معصومه کاظمی به سرپرستی کیامرث هیاریان مسوول انجمن پویانمایی کانون استان آغاز شده که ساخت این انیمیشن حدود 10 ماه به طول خواهد انجامید.

قرار است در ساخت این انیمیشن از تکنیک های خلاقی چون استاپ موشن و عروسک سه بعدی استفاده شود و تا کنون کار ساخت دکور و عروسک آن پایان گرفته است.

کتاب جیک جیک، کی منو می خوره؟ برای گروه سنی «کودک ونوجوان » در 48 صفحه ترجمه شده است. و محتوای این کتاب داستان، جوجه‌ای را روایت می‌کند که از خانه قهر کرده و در محیط جنگل با تهدیدات فراوانی روبرو می‌شود.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری از سال 83 در5 مرکز استان به طور تخصصی و فعال و در مراکز دیگر استان به طور پراکنده به ساخت انیمیشن توسط کودکان و نوجوانان پرداخته است و تا کنون انیمیشن های متنوعی توسط اعضای کودک و نوجوان در استان ساخته و تدوین شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =