درخشش اعضای کانون استان در هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش»

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری رتبه های برتر هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» کشور را به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان: از میان بیش از ۳۰۰ کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون در این دوره از دوسالانه هنرهای تجسمی آفرینش در رده‌های مختلف سنی ۴ تا ۱۸ سال 8 عضو کودک و نوجوان استان موفق به دریافت رتبه‌های برگزیده، دیپلم افتخار و لوح تقدیر شدند.

بر این اساس: متین  قائدامینی عضو شماره3شهرکرد به مربی گری  فاطمه نوروزیان به عنوان برگزیده در رشته، مهسا البرزیان  عضو مرکز فرهنگی هنری جونقان به مربی گری ملوک افشاری به عنوان برگزیده در بخش سفال، ارشاسب رستگار فر عضو مرکز فرهنگی هنری شماره یک شهرکرد  به مربی گری مریم آل مومن موفق به اخذ دیپلم افتخار در بخش عکس، آیشین فرهادی عضو مرکز فرهنگی هنری جونقان به مربی گری ملوک افشاری به عنوان شایسته تقدیر در بخش نقاشی، کیمیا ضیایی عضو مرکز فرهنگی هنری شماره یک شهرکرد  به مربی گری اشرف کلاهی به عنوان شایسته تقدیر در بخش نقاشی در گروه سنی ج ود شدند.

در همین حال: ریحانه عیدی عضو مرکز فرهنگی هنری اردل به مربی گری ام البنین خدابنده موفق به اخذ دیپلم افتخار در بخش بومی سنتی، نرگس رسول زاده عضو مرکز فرهنگی هنری جونقان به مربی گری ملوک افشاری به عنوان برگزیده در بخش بومی سنتی و ملیکا عباسی عضو مرکز فرهنگی هنری جونقان به مربی گری ملوک افشاری به عنوان شایسته تقدیر در بخش بومی سنتی نیز در گروه سنی ه موفق به اخذ رتبه های کشوری شدند.  

هفتمین دور از مسابقات دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در رشته های خوشنویسی، صنایع دستی، عروسک سازی، نقاشی، عکاسی و سفال در سال 97 برگزار شد.

گفتنی است تمامی این آثار در قالب نمایشگاهی هم‌زمان با جشن‌های چهلمین سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از ۷ تا ۲۲ بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران برپا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =