برگزاری ویژه‌برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب برای اعضای مراکز پستی و سیار روستایی استان سیستان و بلوچستان

مراکز پستی و سیار روستایی کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان جشن‌های انقلاب را همراه با اعضای خود برگزار کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مراکز پستی و سیار روستایی استان جشن انقلاب را همراه با اعضای خود برگزارکردند.

مربیان مرکز پستی و سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، که در حوزه‌ی سیستان واقع شده‌اند، همگام با دیگر مردم ایران، با حضور در کنار اعضای خود ویژه‌برنامه‌هایی برای آنان اجراکردند و لحظه‌های شادی را در کنار یکدیگر سپری کردند.

مرکز پستی و اجرای ویژه‌برنامه‌های گوناگون

مربی مرکز پستی زابل، که تنها مرکز پستی استان هم به شمار می‌رود، در این روزها با حضور در روستاهای زابل و اجرای برنامه‌های گوناگون، اعضا را با حال و هوای روزهای پیروزی انقلاب اسلامی آشنا می‌کند.

برپایی جشن و اجرای برنامه‌هایی چون تمرین و خواندن سرودهای انقلابی با بچه‌ها  و نمایش فیلم برای آنان بخشی از برنامه‌های این مرکز برای مشتاقان بود..

برگزاری مسابقه‌های جذاب و برپایی کارگاه ادبی در کنار معرفی کتاب و قصه‌گویی دیگر ویژه‌برنامه‌های مربی مرکز برای اعضای کتاب‌خانه‌ی پستی بود.

مرکز سیار روستایی و همراهی با اعضای علاقه‌مند

مربی مرکز سیار روستایی زابل، هم با حضور در کنار اعضای باصفای سیار روستایی و اجرای برنامه‌های گوناگون شادی پیروزی انقلاب را با آنان تقسیم کرد.

اجرای نمایش خلاق، برپایی جشن و برگزاری کارگاه نقاشی از جمله بخش‌های گوناگون برنامه بود که با استقبال کودکان و نوجوانان روبه‌رو شد.

نمایش فیلم، اهدای کتاب و معرفی کتاب‌های انقلابی دیگر فعالیت‌هایی بود که در جمع اعضای کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی اجراشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =