توسعه‌ی فعالیت اقدام پژوهی، در مراکز کانون آذربایجان شرقی با هدف اثربخشی فعالیت‌ها

در جلسه‌ی شورای اقدام پژوهی کانون استان درخصوص توسعه‌ی فعالیت اقدام‌پژوهی در مراکز فرهنگی هنری کانون، در سال ۹۸ بحث و تصمیم‌گیری شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان شرقی، علی بینش در این جلسه فعالیت‌های پژوهشی را زیربنای پرورش و اجرای ایده‌های نو و شناسایی نیازها و انتظارات مخاطبان کانون، تنظیم و اجرای صحیح اصولی برنامه‌ها بر مبنای اهداف پیش‌بینی‌شده، عنوان کرد.

وی عنوان کرد: در تمامی مهرواره‌ها و جشنواره‌های استانی موضوع پژوهش اعضا و مربیان و داشتن پیوست پژوهشی یک ضرورت انکارناپذیر است.

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی فعالیت اقدام‌پژوهی را به عنوان یک متد علمی در شناسایی نقاط ضعف و قوت محتوا دانست و داشتن پیوست پژوهشی فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون را بسیار مهم و تاثیرگذار در رضایتمندی مخاطبان و ایفای وظایف و مسئولیت‌های کانون عنوان، و در عین حال تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و از طریق نظارت و پیگیری شورای اقدام‌پژوهی کانون استان، اجرای این فعالیت‌ در مراکز فرهنگی هنری کانون در سال ۹۸ در اولویت خواهد بود.

گفتنی است موضوعات پژوهشی سال ۹۸ ویژه‌ی اعضای نوجوان و مربیان مراکز کانون، نحوه‌ی نظارت و پیگیری فعالیت‌های اقدام اقدام پژوهی در این مراکز فرهنگی هنری و نحوه‌ی برگزاری جشنواره‌ی استانی «پژوهشگران نوجوان» در سال ۹۸ از موضوعات این جلسه بود که توسط اعضای جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =