توجه جدی به فعالیت‌های پژوهش‌محور در مراکز کانون

یوسف‌زاده مدیر کل کانون آذربایجان شرقی در شورای فرهنگی، با اشاره به روند روبه رشد فعالیت‌های کانون در سال‌های گذشته بر افزایش شاخص‌های کمی و کیفی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال‌های قبل اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این جلسه یوسف‌زاده مدیرکل کانون آذربایجان شرقی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و از زحمات همکاران در برگزاری سمینار مربیان مسئول مراکز، نشست‌های تخصصی ادبی و هنری کانون آذربایجان شرقی در جهت برنامه‌ریزی مناسب برای سال پیش رو تشکر و قدردانی کرد.

وی ضمن اشاره به روند رو به رشد فعالیت‌ها و مخاطبان کانون در استان از رشد برنامه‌های شهریه‌ای نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود توجه به فعالیت‌های پژوهش‌محور از اولویت‌های کانون جهت توجه به نیازهای جامعه و رفع دغدغه خانواده‌هاست.

این جلسه با بررسی موضوعات: ارزشیابی اولین گردهمایی مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری مراکز استان در سال 97، طرح کتاب فعالیت‌های معاونت فرهنگی در سال 97، طرح شیوه نامه برگزاری کارگاه‌های فرهنگی هنری، ادبی و هنری و مهارتهای زندگی و طرح شیوه‌نامه اقدام پژوهی و تشکیل این کمیته در استان به کار خود ادامه داد و کارشناسان نظرات خود را در خصوص موضوعات مطرح شده ارائه کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =