برگزاری مراسم تجلیل از همکار بازنشسته؛ جناب آقای پرویز علیش پور

با حضور مدیرکل و همکاران کانون پرورش فکری استان اردبیل، شنبه ۴ اسفندماه ۱۳۹۷ از پرویز علیش پور که به‌افتخار بازنشستگی نایل شد، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، با حضور زعفر احدزاده مدیرکل کانون پرورش فکری استان، معاونان، مسوول حراست و همکاران اداره کل، روز شنبه ۴ اسفندماه ۱۳۹۷ از خدمات ۲۰ ساله پرویز علیش پور در کانون اردبیل قدردانی شد.

مدیرکل کانون استان در قسمتی از سخنانش از کلیه همکاران و حاضران در جلسه تشکر و قدردانی نموده و اظهار کرد: موفقیت امروز ما مرهون زحمات کارکنان خدوم و زحمت‌کش اداره کل طی سال‌های گذشته بوده و خواهد بود.

وی پرویز علیش پور را یکی از موفق‌ترین و تلاشگرترین کارکنان اداره کل خواند و افزود: آرزوی ما توفیق روزافزون ایشان در تمامی مراحل کاری و به‌خصوص زندگی شخصی‌اش است.

احدزاده با اشاره به تلاش‌های علیش پور طی دوران خدمتش، اظهار کرد: سعی خواهیم کرد از دیگر همکاران بازنشسته کانون پرورش فکری در نقاط دیگر استان نیز قدردانی کنیم.

 در ادامه این مراسم تک‌تک همکاران از زحمات پرویز علیش پور تقدیر و تشکر کردند و در پایان مراسم هدیه و لوح تقدیر به‌رسم یادبود به ایشان تقدیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =