راه‌کارهای تسریع در تکمیل فرآیند پروژه کانون پرورش فکری شهرستان کردکوی بررسی شد

در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان، راه‌کارهای تسریع در تکمیل پروژه مرکز فرهنگی‌هنری کانون شهرستان کردکوی به عنوان آخرین شهرستان فاقد این نهاد تخصصی در استان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، محبوبه رجب‌نسب در این نشست ضمن قدردانی از نگاه ارزشمند میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان در اولویت‌بخشی به اجرای پروژه‌های فرهنگی خواستار تسریع عملیات تکمیل پروژه شهرستان کردکوی شد.

وی در این دیدار به برخی از ویژه‌برنامه‌هایی که تاکنون کانون پرورش فکری در مناسبت‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌های شهرستان کردکوی برگزار کرده اشاره داشته و اظهار داشت: انشالله با گشایش رسمی این مرکز بخش عمده‌ای از نیازهای فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی این شهرستان در حوزه‌ی کودک و نوجوانان مرتفع خواهد شد.

بحث قدمت ساخت مراکز فرهنگ‌هنری کانون در شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس و بندرترکمن و ضرورت اختصاص اعتبار به جهت نوسازی و بهسازی آن از دیگر دغدغه‌های مدیرکل کانون گلستان بود که قرار شد به منظور پیگیری این مطلب در اولین جلسه شورای فنی استانداری مطرح شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =