انتخاب مقاله علمی‌پژوهشی مربی کانون شاهرود

مقاله مربی فرهنگی کانون پرورش فکری شاهرود در پنجمین همایش ملی پژوهش‌های نوین در حوزه‌ی زبان و ادبیات فارسی برگزیده شناخته شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مقاله نسرین قربانی مربی فرهنگی مرکز شماره یک کانون پرورش فکری شاهرود در پنجمین همایش ملی پژوهش‌های نوین در حوزه‌ی زبان و ادبیات فارسی(با رویکرد فرهنگ مشارکتی)، برگزیده و برای ارائه و چاپ در مجموعه مقالات علمی‌پژوهشی این همایش انتخاب شد.

قربانی در راستای محورهای این همایش بر اساس نظریه‌ی ولادیمیر پراپ به بررسی و تحلیل ریخت‌شناسانه‌ی قصه‌ی «باغ هزار دخترون» از سری کتاب‌های منتشرشده کانون پرورش فکری پرداخت و شرایط لازم را برای ارائه و چاپ اثرش در مجموعه مقالات علمی و پژوهشی این همایش کسب کرد.

گفتنی است؛  پنجمین همایش ملی پژوهش‌های نوین در حوزه‌ی زبان و ادبیات فارسی به صورت رسمی پانزده اردی‌بهشت‌ماه ۱۳۹۸ از سوی خانه فرهنگ مشارکتی ایران تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می‌شود.

هدف از این همایش نیز آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و جدیدترین متدهای پژوهشی انجام‌یافته در زبان و ادبیات، اهتمام ویژه به ضرورت توسعه و ترویج علوم فرهنگی و اسلامی و توسعه آموزش و پژوهش زبان و ادبیات، فراهم‌سازی بستر مناسب برای انتقال دانش و تجربیات کشورهای مختلف، ترویج و توسعه فرهنگ متمدن ادبیات ایرانی اسلامی و...، عنوان شده‌است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =