«گروفالو» در یزد بر روی صحنه می‌رود

نمایش شاد «گروفالو» به کارگردانی آرش شریف‌زاده از روز ۲۴ فروردین در کانون پرورش فکری استان یزد بر روی صحنه می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش که بر اساس داستانی از جولیا دونالدسون از سوی بهرام جلالی‌پور نویسندگی شده است فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۸ در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان یزد برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها اجرا شود.

«گروفالو» داستان بچه موشی است که پدر و مادرش از تنبلی و تخیلات او خسته شده‌اند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند او را به جنگل بفرستند تا برایشان غذا بیاورد اما در طول راه اتفاق‌های عجیبی برای بچه موش می‌افتد... د.

بر اساس این خبر، آرش شریف‌زاده، ناصر احمدی‌فر، پریسیما بنماران، پریسا مشکاوی و سعید موسوی در نمایش «گروفالو» نقش‌آفرینی می‌کنند.

در عین حال مهدی فرشیدی‌سپهر به عنوان شاعر، فرید نوایی به عنوان آهنگ‌ساز، ریحانه مطهری و آرش شریف‌زاده به عنوان طراح صحنه و لباس و فاطمه عباسی به عنوان سازنده عروسک با این نمایش همراهی کرده‌اند.

نمایش گروفالو» تاکنون ١٨جایزه از جشنواره‌های داخلی و خارجی دریافت کرده و در عین حال نمایش منتخب جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان تونس شده است.

بر همین اساس، این نمایش پیش‌تر با استقبال مخاطبان در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون مواجه شد و در عین حال با تماشاخانه سیار کانون به چندین استان کشور سفر کرده است.

«گروفالو» صبح‌ها ویژه مهد کودک‌ها و مدارس در سه سانس با هماهنگی قبلی بر روی صحنه می‌رود و بعدازظهرها نیز در دوسانس ۱۷ و ۱۸ برای عموم اجرا می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای ذخیره بلیت با شماره تلفن‌های ۱ و ۸۲۱۴۳۷۰-۰۳۵۳ تماس بگیرند.

مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در شهرک دانشگاه (سیلو)، بلوار امیرکبیر ۱۲ واقع شده است.

گفتنی است مرکز تئاتر کانون، گروه‌های نمایشی با اجراهای داخل سالن را نیز به استان‌های مختلف کشور اعزام می‌کند که این برنامه در سال جدید از استان یزد و با نمایش «گروفالو» آغاز شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =