همزمان با ولادت پرخیر وبرکت حضرت علی اکبر ( ع)  و روز جوان صورت گرفت

آیین تکریم و معارفه مسئول مرکز فرهنگی هنری فرخشهر و مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره 2 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همزمان با روز جوان مسئول مرکز فرهنگی هنری فرخشهر با حضور مسوولان استانی و شهرستانی تکریم و معارفه شد.

فرزاد رحیمی مدیر کل کانون با اشاره به اقدامات مهم صورت گرفته در مرکز فرهنگی هنری فرخشهر از جمله ایجاد فضای آموزشی جهت برگزاری کلاس های کانون زبان در مرکز، برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی از مژگان کاووسی تکریم و با اشاره به اقدامات تاکنون لیلا جعفری در بخش روابط عمومی کانون وی را به عنوان مسئول این مرکز فرهنگی هنری معارفه کرد.

آرش خرمیان بخشدار فرخشهر نیز با اشاره به فعالیت های کانون در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب خوانی در سطح شهر اقداماتی که تا کنون انجام شده است را از برنامه های موثر در حوزه ی فرهنگی برشمرد و از تلاشهای مژگان کاووسی برای تحقق اهداف کانون قدر دانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به رزومه ی فرهنگی لیلا جعفری حضور ایشان را در کانون فرخشهر امید بخش دانست و از آینده ای روشن در حوزه فرهنگ، هنر و ادبیات کانون خبر داد.

شعر خوانی استاد مرید محمدی و غضنفر برزگر، اجرای موسیقی توسط خواننده های مطرح استانی و کشور شهرام خلیل مقدم و اکبر موسوی بیدله و در نهایت آیین تکریم و تقدیر از بخشهای اجرا شده در این آیین بود.

ضمنا در جلسه ای در مرکز فرهنگی هنری شماره 2 شهرکرد آیین تکریم  و معارفه مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره 2 با حضور مسوولان استانی و همکاران برگزار گردید که در این جلسه خانم کاوسی به عنوان مربی مسئول مرکز شماره دو شهرکرد معرفی شدند و  همچنین ضمن تشکر از خانم ویسی مربی مسئول اسبق مرکز شماره دو ایشان به عنوان مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری مجتمع معرفی شدند.

 هدف از برگزاری این آیین ،هم سوساختن تغییرات درون سازمانی با اهداف وارزش های فرهنگی واشاعه ی روح قدردانی  وتکریم از تلاش گران عرصه ی فعالیت های تربیتی کودکان ونوجوانان می باشد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =