«کشتی سرگردان در مه دریا» احمدرضا احمدی در نمایشگاه کتاب

«کشتی سرگردان در مه دریا» احمدرضا احمدی که برای سومین مرتبه از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شده است در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این کتاب که تصویرگری آن را کمال طباطبایی بر عهده داشته است راوی داستان حذف و تنها مناظری که او روایت می‌کند به تصویر در آمده‌اند.

احمدرضا احمدی در این کتاب همچون دیگر آثار خود نگاه متفاوتی به چیستی و هستی دنیا دارد و به مخاطبان می‌آموزد تا با نگاهی نو به اطراف خود بنگرند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «صبح که پنجره‌ی اتاقم را به سوی دریا باز کردم، در مه صبحگاهی، در انتهای دریا، ‌ سه درخت گیلاس از دریا روییده بود. سه پرنده‌ی آبی، سبز و قرمز اطراف درخت‌های گیلاس پرواز می‌کردند. سوار قایق شدم و پاروزنان به سوی سه درخت گیلاس در دریا رفتم. وقتی رسیدم، سه درخت گیلاس در آب دریا محو شدند و سه پرنده‌ی آبی، سبز و قرمز به آسمان پرواز کردند.»

این اثر ۳۶ صفحه‌ای که مناسب گروه سنی «د» (۱۲ تا ۱۴ سال) است، ۶هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد.

«کشتی سرگردان در مه دریا» در غرفه کانون پرورش فکری واقع در بخش‌ کودک و نوجوان، سالن B، راهروی ۴، شماره ۱۲۴ نمایشگاه بین‌المللی کتاب واقع در مصلی امام خمینی تهران(ره) در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =