اعضای کانون برگزیده مسابقه نقاشی سازمان جهانی بهداشت شدند

اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با کسب ۳ رتبه‌ اول برگزیده مسابقه نقاشی سال ۲۰۱۹ سازمان جهانی بهداشت شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مسابقه نقاشی ۲۰۱۹ سازمان جهانی بهداشت در منطقه شرق مدیترانه در کشور مصر با موضوع «مراقبت بهداشتی اولیه برای پوشش همگانی سلامت» برگزار شد.

در این میان، در گروه سنی ۸ و ۹ سال، «راستین عظیمی»، عضو مرکز فرهنگی هنری شماره ۷ کانون کرمانشاه، در گروه سنی ۱۲ و ۱۳ سال، «فاطمه جوانمردی»، از مرکز فرهنگی هنری کانون قهدریجان استان اصفهان و در گروه سنی ۱۴ و ۱۵ سال نیز «احسان شمسی»، از مرکز فرهنگی هنری کانون کهریزسنگ اصفهان توانستند رتبه اول این رقابت را به دست آورند.

هم‌چنین در گروه سنی ۱۰ و ۱۱ سال «باران دیده‌بان» عضو مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۴ دزفول استان خوزستان رتبه دوم و «تینا اسدی»، عضو مرکز فرهنگی هنری کانون سمیرم استان اصفهان رتبه سوم این مسابقه را کسب کردند.

هم‌چنین در گروه سنی ۱۶ تا ۱۸ سال، «منیره صفری» از مرکز فرهنگی هنری بشرویه توانست رتبه سوم این رقابت را به دست آورد.

براساس این گزارش، بیش از ۹۰۰ اثر کودکان و نوجوانان ایرانی از سوی وزارت آموزش و پرورش به دفتر مدیترانه شرقی این سازمان در کشور مصر ارسال شد که در مجموع تعداد ۱۳ نقاشی در میان برگزیدگان نهایی مسابقه نقاشی سال ۲۰۱۹ قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =