برگزاری کارگاه آموزش نقاشی روی پارچه در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۴ بندرعباس

مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شماره ۴ بندرعباس در یک کارگاه ۲ روزه آموزش نقاشی روی پارچه را برگزارکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، فاطمه تقی زاده مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۴ بندرعباس از برگزاری کارگاه آموزشی ۲ روزه خبر داد.

وی افزود: در این کارگاه مربیان، والدین و اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ بندرعباس شرکت کردند و با برخی از تکنیک‌ها وشیوه‌های نقاشی روی پارچه و کاربرد آن آشنا شدند.

تقی‌زاده گفت: مدرس این کارگاه وحیده زابلی استاد دانشگاه هرمزگان بود که در ۲ بخش تئوری وعملی به آموزش پرداخت. در روز اول شرکت کنندگان با نحوه آموزش ایده‌یابی و مطالب مرتبط با طرح، نحوه اتود زدن طرح اولیه، تست رنگی طرح بر اساس ماهیت کلی نقش آشنا شدند.

مربی مسوول کانون شماره ۴ بندرعباس خاطر نشان کرد: در کارگاه آموزشی روز دوم شرکت کنندگان طرح مشخص شده را روی پارچه اجرا کردند و تکنیک‌های مختلف رنگ‌گزاری همراه با سایه روشن به صورت کاربردی را آموختند.

تقی‌زاده هدف از برگزاری این دوره را آشنایی مربیان با تکنیک‌های جدید خلاق و بالا بردن سطح کیفی فعالیت‌های مرکز، شناسایی، جذب و پرورش استعدادها از میان اعضا و مربیان، تولید آثار فاخر و جذاب در حوزه کودک ونوجوان عنوان کرد.

گفتنی است این دوره با همکاری موسسه آموزش عالی رهجو و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۴ بندرعباس (مرکز تخصصی سفال) برگزارشد و به مربیان و شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر اعطا شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =