کد خبر: 288847
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
بازدید 338
جلسه شورای فرهنگی در اداره کل کانون فارس برگزار شد

جلسه شورای فرهنگی اداره کل کانون فارس با حضور مدیر کل، معاون فرهنگی، مسئول حراست، کارشناسان و مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری شیراز و صدرا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان  فارس، با اشاره به اهمیت مشورت و کار گروهی، بهره‌مندی از خرد جمعی، فراهم کردن زمینه‌های مشارکت و تبادل‌نظر هر چه بیشتر در هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و تصمیم‌سازی و بسترسازی به منظور ایجاد هماهنگی و هم‌سویی در پیش‌بینی و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های واحدهای مختلف را از دستاوردهای شورا برشمرد.

افتخاری توجه بیشتر به جذب عضو، برنامه‌ریزی برای حضور بیشتر خانواده‌ها و شرکت در فعالیت‌های مختلف را ضروری دانست.

او در زمینه‌های مختلفی همچون جذب و نگهداری اعضا، برگزاری کلاس‌های شهریه‌ای، برگزاری مطلوب مهرواره‌ها و پویش گرم کتاب، تهیه آرشیو فعالیت‌ها، ارزیابی مستمر مربیان و کارکنان، فضاسازی مناسب با هدف ارتباط با سایر دستگاه‌ها و مراکز دانشگاهی و آموزشی  و بررسی نقاط قوت و ضعف با مربیان مسئول به صحبت پرداخت.

در ادامه این جلسه مربیان مسئول مراکز، گزارش ثبت‌نام اعضای جدید و تمدیدی، برنامه‌ریزی و برگزاری کلاس‌های شهریه‌ای را ارائه دادند.

در این جلسه معاون فرهنگی، مسئول حراست و کارشناسان فرهنگی، آموزش، روابط عمومی، ادبی و هنری نیز با مربیان مسئول به صحبت و تبادل نظر نشستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =