استفاده از خرد جمعی نقش موثری در حل مسائل فرهنگی دارد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار فرهنگی با اهمیت و تخصصی است و استفاده از خرد جمعی می تواند نقش موثری در حل مسائل فرهنگی داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد  کبری اخلاقی نیا در گردهمایی مسوولان و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون استان در یاسوج ، استفاده از شیوه های نوین تبلیغی را مهم توصیف کرد و افزود: استفاده از خرد جمعی و داشتن برنامه منسجم در حوزه فرهنگی کانون  در سایه همدلی و همراهی می تواند راه حل مناسب و خوبی برای حل مسائل باشد.

وی کار فرهنگی در حوزه کودکان و نوجوانان را بسیار حساس خواند و اضافه کرد: در حوزه کار با کودک و نوجوان با روح و روان این قشر سر و کار داریم  و به این جهت کار فرهنگی با حوزه کودک و نوجوان حساس است.

اخلاقی نیا  نیاز سنجی را از موارد مهم برشمرد و گفت: باید ببینیم کودک و نوجوان به چه چیزی نیاز دارد و براساس آن برنامه ریزی داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما باید با استفاده از ابزار هنر و ادبیات تفکر خلاق را در کودکان و نوجوانان پرورش دهیم و روش های بسیاری برای بروز خلاقیت و پویایی ذهن در جهان پیشنهاد شده است، اما شاید هیچ کدام، از نظر کاربرد و مفید بودن به بارش فکری نرسید.

وی به جذب اعضای نوجوان در مراکز فرهنگی هنری ، تشکیل انجمن های فرهنگی هنری و ادبی ، استفاده از فضای مجازی برای معرفی برنامه ها وفعالیت های   کانون ، برگزاری هرچه بهتر طرح پویش گرم کتاب  را از برنامه های سال جاری در مراکز فرهنگی هنری عنوان کرد.

این گردهمایی یک روزه با پرسش و پاسخ توسط مسوولان و مربیان مراکز و پاسخگویی مسوولان و کارشناسان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد همراه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =