آشنایی با بندپایان با بازی ونمایش خلاق

مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۴ بندرعباس، جهت آشنا کردن اعضا با بندپایان از طریق بازی و نمایش خلاق اقدام به برگزاری کارگاه کاردستی خلاق ونمایش کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۴ بندرعباس، جهت آشنا کردن اعضا با بندپایان از طریق بازی و نمایش خلاق اقدام به برگزاری کارگاه کاردستی خلاق ونمایش کرد.

فاطمه تقی‌زاده مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شماره ۴ بندرعباس گفت: با توجه به افزایش دما و زیاد شدن عنکبوت بیوه سیاه، جهت آشنا کردن کودکان و نوجوانان با خطر این گونه عنکبوت، کارگاه کاردستی و بازی خلاق را برگزار کردیم.

وی افزود: در این کارگاه با استفاده از ساده‌ترین لوازم مانند مقواهای رنگی، نخ کاموا ونی پلاستیکی کاردستی‌هایی به شکل عنکبوت ساختند.

در ادامه مربی کارگاه توضیحاتی درباره نحوه زندگی و خصوصیات این عنکبوت به اعضا داد و از آن‌ها خواست از طریق فی‌البداهه نمایش خلاق اجرا کنند.

عنکبوت بیوه سیاه گونه‌ای از بندپایان است که شکل ظاهری آن مشکی و براق  است که با یک علامت نارنجی، قرمزیا زرد به شکل ساعت شنی می‌باشد و به شدت سمی است.

مکان‌های مورد علاقه‌ی این عنکبوت توده‌های چوب و خاکروبه، گوشه‌های انبارها و درون شکاف دیوارهاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =