جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با موضوع بررسی شیوه‌نامه‌ی قصه‌گویی برگزار شد

مدیرکل و کارشناسان کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در جلسه‌ی شورای فرهنگی شیوه‌نامه‌ی بیست‌ودومین جشنواره‌ی قصه‌گویی(مرحله‌ی استانی) را بررسی کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون استان با موضوع بررسی شیوه‌نامه‌ی قصه‌گویی برگزار شد.

مدیرکل کانون استان در این جلسه گفت: همه‌ی همکاران تجربه‌ی حضور در این رویداد تاثیرگذار فرهنگی و هنری را دارند و این تجربه زمانی ارزشمند است که انسان به نقد از خود بپردازد و از آن در جهت افزایش توانایی خویش و برطرف کردن مشکلات احتمالی استفاده کند.

معصومه هادی سپس از برگزاری یک کارگاه دانش‌افزایی برای مربیان علاقه‌مند به قصه‌گویی خبر داد و گفت: حضور در کارگاه‌های آموزشی، با بالابردن سطح دانش همکاران، آنان را برای کشف راه‌های تازه آماده می‌کند.

وی در ادامه در خصوص بخش‌های گوناگون جشنواره‌ی قصه‌گویی به کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی راه‌کارهایی برای حضور موثر در جشنواره، که حاصل آن اعتلای قصه‌گویی است، ارایه کرد.

هادی در قسمتی از سخنان خود در مورد بخش علمی و مقاله به همکاران توصیه کرد علاوه بر آشنایی دقیق با چارچوب مقاله و پژوهش، در انتخاب موضوع حساس باشند تا بتوانند مسئله‌ی مناسبی پیدا کنند.

قابل ذکر است پیش از سخنان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان، سرپرست معاونت فرهنگی کانون استان شیوه‌نامه‌ی قصه‌گویی را برای همکاران قرائت کرد.

مسعود خاکسفیدی هم‌چنین شرح وظایف همکاران در طول برگزاری بیست‌ودومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی(مرحله‌ی استانی) را بیان کرد و همکاران در این مورد به اظهار نظر پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =