برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در مراکز کانون آذربایجان شرقی

برنامه های بزرگداشت دهه کرامت با اجرای فعالیت‏های فرهنگی، هنری، ادبی و حضور اعضاء و خانواده‌ها در مراکز کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذر‏بایجان شرقی، تبیین فرهنگی رضوی و سیره ائمه اطهار (س) از مهمترین اهداف بزرگداشت این ایام در مراکز کانون بود.

قصه‌گویی، شعرخوانی، مولودی خوانی، مسابقه، کارت‌پستال سازی، معرفی کتاب، آشنایی با احادیث اامام رضا(ع)،  تقدیر از دختران محجبه، قرائت شعر و متن‌های ادبی، برپایی کارگاه‌های هنری و اجرای مسابقات و برنامه‌های شاد به همین مناسبت، از جمله برنامه‌های بود که در این ایام به اجرا درآمد.

معرفی دهه کرامت در قالب برنامه‌ی «از کریمه تا کریم»، کارگاه «دلنویسه» با موضوع خوشنویسی احادیث امام رضا(ع)، کارگاه هنری «نقشینه» در قالب ساخت طرح‌های گِلی و سفالی را در رابطه با این ایام و همچنین برگزاری مسابقه «رسم ائمه (ع)»  ویژه مادران و دختران از جمله برنامه‌های ویژه‌ای بود که در برخی از مراکز کانون استان اجرا شد.

گفتنی است با آغاز دهه کرامت ، برنامه‏‌هایی نیز در گرامیداشت روز دختر همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) در مراکز کانون برگزار شد.

گزارش تصویری این برنامه‌ها را اینجا مشاهده فرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =