پارک علم و فن‌آوری، میزبان اعضای پژوهشگر مرکز شماره ۱۰ کانون قم

مجتمع آفرینش‌های فرهنگی‌هنری مرکز شماره ۱۰ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم و انجمن‌های علمی مستقر در این مرکز، اردوهای علمی را در کنار فعالیت‌های علمی در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، اعضای نوجوان پسر فعال در زمینه پژوهش و اختراع مجتمع آفرینش‌های مرکز شماره ۱۰، روز سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ به بازدید پارک علم و فناوری قم رفتند.
بر اساس این گزارش اعضا ابتدا در سالن جلسات پارک، با پارک علم و فناوری و تولید ایده و علم فناورانه و تولید ثروت از علم آشنا شدند.


اعضا با توضیحات مسئولین پارک علم و فن‌آوری دریافتند که این مکان، محلی برای تفریح و بازی نیست، بلکه مکانی برای رشد و پرورش ایده ها به سمت تولید محصول و ثروت است.
وی همچنین توضیح داد: «ایده‌ها و نوآوری‌هایی به ثروت می‌رسد و مورد استقبال بازار است که نیازهای جدی‌تری از مردم را رفع کند.»

پس از جلسه‌ی توجیهی، اعضا از محل «محصولات دارویی» و نیز «مهندسی نوآورانه» در پارک بازدید کردند.


در ادامه‌ی این اردوی علمی، اعضا به بازدید از دو شرکت مهندسی مستقر در پارک علم و فناوری پرداختند و دستاوردها و محصولات و انواع پروژه‌ها را از نزدیک، مشاهده و به گفتگو نشستند.

در ادامه مهندسین طرح از رقابت محصولات این شرکت‌ها با محصولات خارجی گفتند و این بازدید با پرسش و پاسخ اعضا از مهندسین پایان یافت.

در این بازدید سراسر علمی، نوجوانان به علایق خود بیشتر پی بردند و برای انتخاب رشته شغلی و تحصیلی در آینده مصمم‌تر شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =