کد خبر: 290841
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
بازدید 464
عضو کانون سیاهکل بر صندلی فرماندار نشست

عضو مرکز فرهنگی هنری کانون سیاهکل با تکیه‌زدن بر جایگاه فرماندار، به ترویج فرهنگ مسوولیت‌پذیری در میان نسل کودک و نوجوان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این حرکت نمادین به‌مناسبت هفته دولت و با هدف افزایش اعتماد به‌نفس در کودکان و نوجوانان و تمرین مسوولیت‌پذیری از سوی آنان صورت گرفت.

برهمین اساس عضو نوجوانان کانون پرورش فکری سیاهکل به اداره جلسه اداری با موضوع «دغدغه‌های مردم شهرستان» پرداخت و راه‌کارهایی نیز برای برطرف‌سازی مشکلات ارایه‌داد.

«الناز زینعلی» در این نشست که همراهی مربیان و کودکان و نوجوانان عضو کانون سیاهکل و فرماندار و جمعی از مسوولان این شهرستان را درپی‌داشت، از ضرورت تکریم ارباب رجوع و اهمیت توجه به فعالیت‌های فرهنگی برای حاضران سخن‌گفت و از آنان برای همکاری افزون‌تر با مجموعه‌های فعال در این حوزه دعوت‌کرد.

برپایه این گزارش، فرماندار شهرستان سیاهکل نیز با ابراز خرسندی از هم‌نشینی با مربیان و اعضای کانون گفت: رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی نیازمند توجه و تشویق افزون‌تر این نسل است و پرداختن به این مهم باید در دستور کار تمامی تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان قرارداشته‌باشد.

محمود صوفی هم‌چنین، نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در تربیت کودکان و نوجوانان مدیر و مسوولیت‌پذیر، سازنده و اثربخش دانست و از افزایش گستره‌ی فعالیت‌های این نهاد استقبال‌کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =