تبلیغ جشنواره قصه‌گویی با بهره‌گیری از سینمای شهری

بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون با بهره‌گیری از سینماهای شهری سطح شهررشت به مخاطبان معرفی‌می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، ایجاد موج‌های مثبت فرهنگی و معرفی رویدادهای تاثیرگذار این حوزه، از رسالت‌های دستگاه‌های فرهنگی است و برهمین اساس نیز کانون پرورش فکری استان گیلان با همکاری شرکت بنیان تجارت امرتات(بتا)، مخاطبان را به همراهی با بیست ودومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی دعوت‌می‌کند.

برپایه‌این گزارش، معرفی این رویداد فرهنگی، این بار با استفاده از ظرفیت‌های گسترده سینماهای شهری (vms)صورت‌می‌گیرد و مخاطبان در بیش از ۱۵ نقطه‌ی پُر رفت‌ و آمد شهر رشت، از اهداف و زمان‌بندی برگزاری این جشنواره بیش از پیش آگاه‌می‌شوند.

فراهم‌سازی این فرصت، با دعوت از نماینده شرکت تبلیغاتی بتا برای حضور در جلسه کمیته‌ی برنامه‌ریزی جشنواره قصه‌گویی و رایزنی با تصمیم‌گیرندگان این مجموعه‌ی فعال در حوزه فرهنگ، برای تبلیغ رایگان این حرکت فرهنگی صورت‌گرفته و گویای علاقه‌مندی تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادها، گروه‌های مردم نهاد و بخش خصوصی‌ به همراهی با فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محسوب‌می‌شود.

شایان ذکر است، بیست و دومین دوره جشنواره «قصه‌گویی» در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای شامل: مسابقه ملی و بین المللی و ۹۰ ثانیه‌ای در سه گروه دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال، زنان و مردان، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها آذر ماه سال جاری برگزارمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =