افتخارآفرینی اعضای کانون یزد در مسابقات ربوتکس ایران ۲۰۱۹

اعضای تیم‌های رباتیک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با دریافت پنج عنوان برتر در رقابت‌های ربوتکس ایران ۲۰۱۹ خوش درخشیدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نهمین دوره مسابقات کشوری ربات‌های آموزشی ۹۸ و دومین دوره مسابقات ربوتکس ایران ۲۰۱۹ به میزبانی دانشگاه آزاد یزد و با حضور تیم‌های رباتیک از نقاط مختلف کشور در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، شرکت کنندگان در رشته‌های مختلف به رقابت با یکدیگر پرداختند و در پایان تیم‌های برتر در حوزه‌های مختلف معرفی و طی مراسمی از آن‌ها تجلیل شد.

بر همین اساس، کسب پنج مقام از سوی اعضای کانون پرورش فکری استان یزد در این دوره از مسابقات ملی رباتیک، نشان دهنده ظرفیت بالایی است که کودکان و نوجوانان در کانون دارند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در این دوره از مسابقات با ۶۵ نفر که در قالب ۴۴ تیم فعالیت می‌کردند، به رقابت با سایر تیم‌ها در هشت لیگ پرداختند.

در بخش بولینگ این مسابقات، ۳۵ تیم از نقاط مختلف کشور حضور داشتند که در این بین، رتبه‌های دوم و پنجم از آن عرشیا زارع‌زاده و حسام شاکری اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد شد.

همچنین در لیگ مسیریاب ربوتکس هم امیرحسین نصیری‌زاده و علیرضا مرادی  دیگر عضو کانون موفق شدند از بین هفت تیم حاضر، رتبه دوم را از آن خود کرده و در آیین پایانی این مسابقات، جوایز لیگ را به دست آورند.

لیگ انباردار این دوره از مسابقات هم از بین ۷۸ تیم برگزار شد و تیم‌ها در مسابقاتی، با یکدیگر به رقابت پرداختند، در این لیگ هم رتبه سوم از آن حسین و هستی انوری دو عضو کانون یزد شد.

جنگجو عنوان دیگر لیگی است که در این مسابقات برگزار شد و۸۳ تیم برای کسب عنوان‌های برتر این دوره از مسابقات با یکدیگر رقابت می‌کردند که در قرعه‌کشی صورت گرفته، اعضای کانون برابر یکدیگر قرار گرفتند و رتبه‌های هفتم و هشتم را کسب کردند.

در این بخش از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، امیرعلی صوابیه و علیرضا کشیبافر موفق به کسب این دو عنوان لیگ جنگجو شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =