دوره آموزشی استقرار سامانه جامع مدیریت عملکرد مراکز در استان البرز  اجرا شد

طی این نشست مربیان مراکز استان البرز به شکل آزمایشی به عنوان اولین استان،  از نرم افزار «جامع مدیریت مراکز» استفاده کنند و پس از طی دوره آزمایشی، این نرم افزار در اختیار سایر مراکز کانون در کشور قرار خواهد گرفت و فعالیت‌های نرم افزاری حوزه ی کتابداری با سهولت بیشتری انجام می‌پذیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، صبح روز شنبه ۲۳ شهریور ماه ۱۳۹۸ مهدیار نوید،  مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،  به همراه جمعی از کارشناسان  این حوزه، در کانون استان البرز حضور یافتند و به طور رسمی طرح آزمایشی فعال‌سازی نرم افزار جامع مدیریت مراکز راه اندازی شد.

گفتنی است از این پس مربیان استان البرز می توانند با ورود به سامانه markaz.kpf.ir با استفاده از کد و رمز مخصوص خود، وارد سامانه شده و تمام فرآیندهای کاری مرکز خود را بر بستر این سامانه انجام دهند.

اجرای این مرحله از تاریخ یکشنبه بیست و چهارم شهریور ماه ۹۸ در استان البرز شروع شده و پس از طی این دوره و ارزیابی نتایج، سامانه با برنامه زمانبندی شده در کل استانهای کشور قابل بهره برداری خواهد شد.

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز نیز از زحمات بی دریغ معاونت محترم فرهنگی، اداره کل ارزیابی عملکرد کانون و اداره‌کل محترم فناوری اطلاعات و تحول اداری در رابطه با این اتفاق مهم، تشکر و قدردانی می‌نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =