داوران بخش منطقه‌ای بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی شدند

رضا بابک، مریم سعادت، حمید گلی، عباس جهانگیریان، علی خانجانی و محسن هجری به عنوان داوران بخش منطقه‌ای بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی کانون خوزستان، مرحله منطقه‌ای بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۱۸ آبان تا چهارم آذر ۱۳۹۸ در استان‌های آذربایجان غربی، لرستان، فارس، خراسان رضوی و گلستان برگزار می‌شود و نفرات برتر ۳۱ جشنواره استانی برای راه‌یابی به مرحله ملی و بین‌المللی توانایی‌های خود را در معرض دید داوران  قرار می‌دهند.

محمدرضا زمردیان رئیس بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رضا بابک از پیش‌کسوتان تئاتر کانون، عباس جهانگیریان نویسنده و پژوهش‌گر، مریم سعادت کارگردان و بازیگر، علی خانجانی مدرس قصه‌گویی، محسن هجری نویسنده و پژوهش‌گر و حمید گلی هنرمند حوزه نمایش کودک و نوجوان را به عنوان داوران مرحله منطقه‌ای این جشنواره معرفی کرد.

بر این اساس استان آذربایجان غربی به عنوان میزبان منطقه یک کشوری در روزهای ۲۶ و ۲۵ آبان پذیرای برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی خواهد بود. علاوه بر میزبان، قصه‌گویان آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و قزوین در این مرحله با یکدیگر رقابت می‌کنند.

همچنین استان لرستان به عنوان میزبان منطقه دو کشوری در تاریخ ۴ و ۳ آذر پذیرای برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی خواهد بود. قصه‌گویان ایلام، کردستان، کرمانشاه، مرکزی، همدان و قم در این منطقه حضور پیدا خواهند کرد.

استان فارس در تاریخ‌های ۱۹ و ۱۸ آبان به عنوان میزبان منطقه سه کشوری پذیرای قصه‌گویانی از استان‌های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان است.

در ادامه برگزاری بخش منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی، استان خراسان رضوی، میزبان قصه‌گویان برگزیده از استان‌های هرمزگان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد خواهد بود. ۲۸ تا ۳۰ آبان قصه‌گویان برگزیده در این استان قصه‌های‌شان را برای داوران روایت می‌کنند.

استان گلستان نیز به عنوان میزبان منطقه پنج کشوری، در تاریخ ۲۲ و ۲۱ آبان علاوه بر قصه‌گویان برگزیده خود، با حضور قصه‌گویانی از استان‌های البرز، تهران، مازندران، خراسان شمالی، سمنان و گیلان منتخبان این مرحله را معرفی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =