اعزام قصه گویان به مدارس، همزمان با جشنواره استانی قصه گویی در تبریز

شورای برنامه ریزی مرجله استانی بیست ودومین جشنواره بین المللی قصه گویی در تبریز تشکیل جلسه داد

به گزارش روابط عمومیکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اذربایجان شرقی در این جلسه، علی بینش مدیرکل کانون استان، با اشاره به آمار ثبت نام علاقه مندان به جضور در این جشنواره تاکید کرد:استقبال کم نظیر علاقه مندان دراستان برای شرکت دراین رقابت فرهنگی نشان از توسعه فعالیت قصه گویی در بین خانواده ها دارد.

وی با بیان این که  مرجله استانی بیست ودومین جشنواره بین المللی قصه گویی روزهای 17 و 18 مهر ماه سال جاری با جضور قصه گویان منتخب در تبریز برگزار خواهد شد افزود: از ابتدای هفته جاری هیات انتخاب کاربررسی قصه های بارگذاری شده در سایت جشنواره را در بخش زنان و مردان آغاز و نفرات منتخب به جشنواره استانی معرفی خواهد شد.

بینش در عین حال تاکید کرد تمام تمهیدات لازم برای برگزاری شایسته این چشنواره در تبریز پیش بینی شده و برنامه های متنوعی نیز در جنب این جشنواره همچون اعزام قصه گویان به مدارس، برگزاری نشست های تخصصی قصه گویی با حضور صاحب نظران این حوزه، چاپ نشریه جشنواره و برپایی نمایشگاهی از تصاویر جشن های قصه گویی در شهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی برگزار خواهدشد.

در این جلسه اعضای شورای برنامه ریزی مرجله استانی بیست ودومین جشنواره بین المللی قصه گویی  نظرات و پیشنهادهای خود را بیان کردند همچنین کمیته های تحصصی این جشنواره معرفی شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =