کد خبر: 291279
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
بازدید 416
«فصل دیدار» برنامه مشترک مراکز  ۳۸ و ۳۹ کانون تهران

در ویژه برنامه‌ی پایان فصل تابستان، «حسن دادشکر» نویسنده، کارگردان و پیشکسوت حوزه تئاتر کودک و نوجوان مهمان اعضای مراکز ۳۸ و ۳۹ کانون استان تهران شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، مراکز فرهنگی هنری کانون استان با پایان یافتن فصل تابستان ویژه‌برنامه‌های متنوعی برای اعضای کودک و نوجوان برگزار کردند.

بنا بر این گزارش مراکز شماره ۳۸ و ۳۹ با حضور حسن دادشکر  نویسنده، کارگردان و پیشکسوت عرصه تئاتر کودک و نوجوانان ویژه‌برنامه فصل دیدار را به‌صورت مشترک به اجرا در آوردند.

دادشکر در این برنامه که در سالن نمایش مرکز ۳۹ و با شرکت ۸۰ نفر از اعضای این دو مرکز فرهنگی هنری و جمعی از والدین برگزار شد، با بیان خاطراتش از دوران فعالیت خود در تئاتر و نمایش و سالهای خدمتش در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری، برای اعضا سخن گفت و اعضا سوالاتشان را در حوزه تئاتر و تئاتر عروسکی از وی پرسیدند.

از دیگر برنامه‌های این روز اجرای سه نمایش «مبارک»، «شمس و مولانا» و «گروفالو» با هنرمندی پسران و دختران نوجوان مرکز شماره ۳۹ و اجرای نمایش «من و دیو» با تلاش پسران مرکز شماره ۳۸ بود که میهمان برنامه در پایان ضمن راهنمایی نوجوانان درباره آثار به نمایش درآمده، نکات مهمی در خصوص شیوه‌های نمایش عروسکی بیان کرد.

اجرای موسیقی و هم‌نوازی «بنیامین ارشدی و امیرحسین سبزی» اعضای نوجوان این دو مرکز و تجلیل از اعضای فعال کلاس‌های تابستانه و برگزیدگان مسابقات از دیگر برنامه‌های این روز بود.

گفتنی است در پایان اعضا با اهدای لوح و هدایایی از حسن دادشکر پیش‌کسوت عرصه تئاتر کودک و نوجوان تجلیل کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =