کد خبر: 291369
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
بازدید 186
تشکیل شورای آموزش و پژوهش در کانون سمنان

نخستین جلسه‌ی شورای آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری سمنان، تشکیل و درخصوص اهداف و رویکرد این شورا، بحث و گفت‌وگو شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نخستین جلسه‌ی شورای آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری سمنان سه‌شنبه دوم مهرماه ۱۳۹۸ با حضور نبی‌اله خدابخشی مدیرکل، معاون اداری و ‌مالی، معاون فرهنگی، روابط‌عمومی، کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی و آموزش، تشکیل و درخصوص اهداف و رویکرد این شورا، بحث و گفت‌وگو شد.

مدیرکل کانون استان سمنان، آموزش را به‌عنوان یکی از مکانیزم‌های اصلی توسعه منابع انسانی با جهت‌گیری فعالیت‌های آموزشی به سمت تحقق اهداف سازمان، عنوان و بر  اثربخشی دوره‌های آموزشی و بکارگیری سیستم‌های به‌روز آموزشی و یادگیری هدف‌مند منطبق با راهبرد، مأموریت و سیاست‌های اجرایی تاکید کرد.

خدابخشی، ارتقای کیفیت و تقویت یکپارچگی در سیاست‌گذاری‌ها و نهادینه‌کردن برنامه‌های آموزشی و پژوهشی، برنامه‌ریزی و هماهنگی اجرایی در امور آموزشی و پژوهشی کانون را از اهداف تشکیل این شورا برشمرد.

وی در ادامه، خروجی مناسب آموزش در محتوا، اهداف و فرآیند فعالیت‌های کانون پرورش فکری را اثربخشی، عنوان و تصریح کرد: موضوع آموزش بایست جدی گرفته شود تا فرآیندی اتفاق بیفتد و به خروجی نهایی دست یافت.

خدابخشی با اشاره به اثرگذاری دوره‌های آموزشی بر مزایای شغلی و کارآمدی نیروهای انسانی و رفتار سازمانی، گفت: کار فرهنگی، زمان‌بر است و در فرصت محدود نبایست انتظار خروجی مناسب را از آن داشت.

شهناز دامغانیان کارشناس آموزش و پژوهش و دبیر این شورا نیز گزارشی کوتاه از روند برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان، مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری و عملکرد مربیان اقدام‌پژوه در این استان ارائه داد.

وی هم‌چنین با توجه به دستور این جلسه، به بیان وظایف شورا و برنامه‌ی شش‌ماهه‌ی آموزش و ارزیابی دوره‌های آموزشی پرداخت.

گفتنی است؛ جلسات شورای آموزش و پژوهش هر ماه یک‌بار در صورت ضرورت و نیاز با درخواست دبیر و تأیید رئیس شورا برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =