نشست تخصصی «ورود به دنیای قصه» با حضور فهیمه مرزبان برگزار شد

با هدف ترویج فرهنگ قصه‌گویی و همچنین آموزش اصولی‌ آن، روز سه‌شنبه ۲ مهر همزمان با برگزاری جشنواره قصه‌گویی استانی، نشست تخصصی «ورود به دنیای قصه» در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون قم برای جمعی از علاقمندان این هنر برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استان قم، روز سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ همزمان با برگزاری جشنواره استانی قصه‌گویی «دونقطه:قصه»، سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی‌هنری کانون میزبان ۴۰ نفر از دانشجویان دانشگاه قم و فرهنگیان، مربیان کانون استان به همراهی کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان بود.

این نشست تخصصی با حضور فهیمه مرزبان قصه‌پژوه کانون استان، با هدف ترویج فرهنگ قصه‌گویی و همچنین آموزش اصول این هنر در حاشیه بیست‌ودومین جشنواره قصه‌گویی در استان قم برگزار شد.

شهرزاد حدادپور، کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان با تاکید بر جایگاه ویژه قصه‌گویی و لزوم آموزش اقشار فرهنگی جامعه با اصول قصه‌گویی گفت: مواردی که لازم دیدیم در این نشست تخصصی بیان شود، اهداف قصه‌گویی، آشنایی و ساختار قصه‌گویی، انتخاب قصه مناسب و متناسب با گروه سنی مخاطب، چگونگی ورود به قصه‌گویی و عوامل موثر در قصه‌گویی است که فهیمه مرزبان، این موارد را برای این دانشجویان به خوبی شرح داد.

لازم به ذکر است که در انتهای این نشست، ضمن تبادل نظر شرکت‌کنندگان، فهیمه مرزبان به سوالات ایشان پاسخ داد و برای هر یک از شرکت‌کنندگان این دوره گواهی حضور در این نشست صادر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =